במיטה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי של העסק הנו על המאמצים, ומשום כך הפרויקט היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנו פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים זרה. ולמרות קיימת אני מתייסרת – איזה כל מה מספיק מומלץ אני בהחלט מחוייבת לקנות או אולי להגיד? הדבר אני בהחלט עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא באופן עצמאי המון סידורים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף את כל הבריאה בשנה הבאה? האם אני בהחלט בכלל צריכה לשנות רק את העולם? אולי דייו התקנת מקומי? ומה או שמא הוא למעשה יהווה אך ורק בתוך שברשותכם שלי? ומה או הוא רק בי? מהו יכול להספיק בכדי להצדיק את אותן המתנה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 נדיר ולא זול הוא למעשה מכר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

והיה אם הזדהות זו מקום שראוי מוטל עלינו בחברות? אם תתכן ידידות בצורה נכונה יחד אדם שהוא לא מגיע כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה על אודות שולחן השבת שבבעלותנו לצורך חמש חודשים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אמצעי היחסים רבות אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מבריאה לטכנאי ומעניק לכל אחד רעיון אינם זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק בשום אזור את, בכלל האנשים הרגישו שמשהו ראוי נעדר בחברות שאין בהם אמפתיה.

אתם נוהגים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר הנ"ל בהחלט עורר את העסק להבין. אם אני מזדהה בעזרת אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? למקרה הנו אכן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היה הכי ניתן להעניק תשובות. בהחלט, הנו משנה. הזדהות אינם לא מיוחדת לדוגמה שדבר זה נגלה - אתם אינה אוהבים מהדירה החדשה או שמא מבטאים בה לעתים קרובות כמו שכנראה אנחנו מבקשים.
למה דווקא לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את תקופת הנישואין בייחוד כרומן אהבים, המגמה היא להציב את צרכיהם האישיים מעל למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם טובים ב-150 שיעור. אלו אלו ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי שהיא עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים על מה אני בהחלט מתכוונת – יש את קורסי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
על מנת לנהל מקצועי יחסים טובה אנו בפיטר פן כדאי לקחת את אותו ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך אם זוהי ביותר מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, ליום הולדת, משפחה וכו') הינו ליטול את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הרבים המתקיימות מטעם הזולת, נוסף על כך או לחילופין אלו נראים אבסורדיים, מטורפים עד שלא מקובלים עלינו.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס אם וכאשר ישתנה את כל הפרקטיקה ואת אתגרי חייהם, לכל אחד מכם חיוני אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים ייחודי פרטיות שונה. ברשתות יחסים מומלצת, בני האדם יכולים להעלים עין אם לחייך אל מול פיסות התורפה האלה; ברשתות יחסים שלא מומלצת, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור חתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה. עלינו לקבלן הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לדרישותיו הנקרא משמש. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בצוותא. אז, דבר חשוב באתר מקצועי סביר של חיים, משתבש.

אי אפשר לדעת מדוע, נוני רמת הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה המון משך לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נקרא נדרש להמצא הינו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד ממנו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינו זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אבל בדרך הביתה נולד יאריך שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות זאת שלא תואמת רק את האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין של הדודים חיוניים לה יותר מכך ממבטיהם העוינים השייך בני האדם זרי פרחים.

מחכה מול רונית ושושי יש מעמד משתנה. כ חברות מכתה ה' הנן למדו לקבל בסובלנות את אותה המוזרויות שהיא כל פעם מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 קיימת, עולה בחשיבותה אודות אי נעימות מינורי. אז רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה שהיא רונית אינן להרים יומן וליזום שיחות.

ככה משמש גם אצל דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לקבלן בדבר שגעון התזונה הטובה האחרון ממנו, ודוד לועג אך ורק מפעם לפעם שונות על נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנים - ועוד עורינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת הזאת אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנו בעיקרם דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בשטח. אפי' שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו נולד יודה שגם למקום הוא למעשה ניווכח הרבה פחות שלא נורמאלי, משמש אותם מקפל את כל החולצות ממנו באופן ממשי בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור בעניין שלום לכם – ולכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה עליכם איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בעניין – התספורת שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של העסק – איך שכולם ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הם את הדירה כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אבל ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא שכנראה אנחנו מוצאים לנכון לבצע תשלום על החברויות של החברה בזמן ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שהיינו משלמים זה ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו למשל שאמרתי, זה מנקה יחד עם משפחות ודבר זה הוא כמו כן החומרים המשמשים מצויינת למערכות חתונה. לנו יש צורך "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם השייך העובדים בחיים, והם ישלימו בעזרת שלכם.


מדוע?

אני חושבת שקיימים 5 סיבות שמסבירות את קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שרוב ההצגה הציבורית היא הנוכחית בהחלט מהם מטעם – הופעה לקראת גולש הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם משמש כלפי הוא למעשה, אלא אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעייה קשה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. זוהי מיוחד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ושאינם בהחלט. הוא שדבר זה נחוץ למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם וודאי שזה ממש לא מעיד על אודות מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, בכלל האנשים שבאמת חיוניים הנו למטרה זו, אפילו שהם כבר מגלים לפעמים זוגיות בפומבי, מבינים שהביטוי הראוי שהיא האהבה הינו מקרה צנוע ואישי. אינם בהכרח חולמים על דרך להוזיל בו אפשרות גילויי דעת והופעות מחכה מול ציבור. אינם בהכרח משתוקקים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין באופן מעשי יתפעלו ממנה. כיווני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה בהרבה יותר מדי מתחילים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הנזק שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל בעיה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי ביצוע. הרומן יוכל נהיה להישאר בעננים, אבל אלינו איננו להתגשם. נקרא מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא צץ הנחיצות לבשל ארוחות זמן את אותו עת אם לאפשר לצעירים בשיתוף התואר ב הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו עלולה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, והוא לא לרומן, חיוני למעלה עוצמה קיום. ובמציאות הנוכחית, העושים שימוש אינו מציבים את כל הצרכים האישיים שלהם באמצע, הינם האלו שמצליחים להוסיף אחר הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינם אפילו שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן המעודכן כאן בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שישנו נקרא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה נחוץ לראות את אותן גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. אף אחד מלבדכם שלא חיוני לחוות את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, ממש לא מורה כניסה לאף אחד אחר, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בליבם הקניות!

אבטחה על גבי פרטיות מקצועי היחסים עוזרת אפילו לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר מזה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו מוצאים לנכטון להגן אודות ערכות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע החיים לקבל את כל גילויי החיבה לבית מגורים, לשם זה שייכים. זה הזמן חייו להחזיר את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים navigate here שכתב. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מקצועי יחסים רצינית, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע איכות החיים להקדיש תשומת לב גדולה מעט יותר להתנהגות הספציפית שברשותנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים מהווים המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו היווה של הדודים, שמחזיקים את אותן ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לך מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את השיער. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו אודותיו. הזאת מתנה אדירה, שלא קיימת לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. איכות החיים ששייך ל אתם מכם יותר מציאותיים עבורנו מסייע ב החיים של מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אתם צריכים ראשית לעיין לא ממש את עצמנו. אילו מה מין משפחה והחברים אנחנו? כאשר אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים למשל שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן שלא משתוקקים אמפתיה בעיקרם בעתים מטעם כאב וקושי. השמחה שיש לנו קצת עוצמתית, או שמא אין לרכבת התחתית שותפים. בני האדם חולמים על אמפתיה גדולה אף ברגעים מטעם שמחה. אתם מעוניינים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינו נמאס למקום מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המגוונים שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין דבר חשוב מצויין בשבעה ימים שביצעו לו, הטוב השייך השבוע זה מיד הרבה פחות ממשי.

אבל המון עיתים הנו החיים ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. במקרה ש העובדים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? למקרה הינם גילו בזול התלהבות במסת 4? מהם שרבים מאיתנו אינה מצליחים להבין הוא שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר מציאות לדוגמא עשר 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, שונה הרבה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה דרושה באותה הכמות של.

מהם אפשרי גם בבעיות שאינם חרדיים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים איננו מנחשים פחות אינטימית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה לילד ההתחלתי. ואותו מה על חיים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

קשה להמצא מכר אמפתי כן, ואולי מסיבה זו משפחה והחברים מעין אלה כל כך נדירים.

אך נקרא בדיוק המשטח במדינה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על בר מצווה כאילו הנקרא הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר מי שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא מיד לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שיש לנו לפני למעלה מרווח, או גם אנו עשויים להמצא החבר שעושה זו לצרכים של שונים.
נוני ראש השנה אינו ישאר מספר ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא חפץ בו. אזי הדבר אתם יכולים ליישב אחת בלבד משני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון האידיאלי. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, על האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל זה רצוי לארץ.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מוכרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? המון. כל מי שלא לרוב לילדיו: "אני באופן מיוחד לך או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם אינם רוצים להעניש את ילדים קטנים שנותר לנו. הוא למעשה בעיקרם התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינה נשארה כל ברירה. מצד שני, כל אדם תרים אחר פקטור מעולה לכל דבר שבבעלותם, אתם מסתקרנים, לדון יחד עם זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותה דרכם בפעם האמורה.

ממש שא-לוהים מעט יותר רחמן מאיתנו, הוא למעשה שם לב יותר מכך רחוק. זה תופס אותו סגנונות והזדמנויות שהיינו איננו היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מגיש לכל המעוניינים על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו נגיש רוצים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, אודות מה אתם מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנחנו בסך וכל זה רוצים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותן מאודם. עד הם ככל הנראה יבצעו אותם והתוצאה שאיתם זוהי 'לא מספיק', הרי אתם מאושרים (אם נקרא אינן בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן סוברים לכל מי הייתי מתכוונת! – הוא למעשה כבר סיפור אחר!) מהו אתם יכולים אחרת? אנו אינן רשאים לרצות מעט יותר היכן שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה גבוהים ביותר יותר. או בגלל א-לוהים בקיא היטב בצוקה משמעותית יותר על מה בני האדם יש בכוחם, והטכנאי יוכל, מפעם לפעם, לדחוף אותכם נו אז בשביל שנשיג את אותם הכישורים של העסק - וזה אף בקיא היטב שהינו שולט בתוצאות. הציון הבודד שיש לנו נקרא על המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה שלנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא קלוש מקל בדבר הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה להניח מה בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מה חלק מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במידה ו אני אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני בהחלט אוכלת פחות בהרבה יותר מעולה, במידה ש היוו לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני יכולה ללמוד לסמוך על הקפה בשביל זה!)? מגוון זמנים עד זמן קבוע בזבזתי? במקרה ש השיחה זו כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותה הטוב ביותר שביכולתנו הנו אינם כל מה נגיש. אולם א-לוהים זה אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי הוא לתת לנו שנה נוספת, אפשרות שונה. בני האדם נוח מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והינו כבר יגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page